Vanaf april 2024 hebben wij met het programma TeleQ aan ons telefoonsysteem toegevoegd.
In het nieuwe keuzemenu dat u krijgt te horen wanneer u ons belt, bieden wij meer opties en bieden we hiermee de mogelijkheid om niet meer te hoeven wachten in de wachtrij aan de telefoon.
In plaats van aan de telefoon te blijven wachten totdat u aan de beurt bent, kunt u er nu ook voor kiezen door ons te worden teruggebeld. Uiteraard heeft u ook altijd nog de keus om wel te blijven wachten, maar de wachttijd is hetzelfde als de terugbeltijd.
Als u kiest voor terugbellen verliest u dus niet uw positie in de rij.
Ook tijdens pauzes en op momenten dat wij de telefoon niet direct kunnen beantwoorden zullen wij u niet onnodig laten wachten. U krijgt dan automatisch een tijdstip waarop u wordt teruggebeld.
Er zijn een aantal zaken die u wel kunt regelen tijdens pauzes en als wij gesloten zijn. Zo kunt u een herhaalrecept altijd aanvragen.
Op deze manier zorgen wij ervoor dat we beter bereikbaar zijn en effectiever omgaan met uw en onze tijd.
Luistert u daarom de eerste keer dat u belt goed naar de keuzes in het menu.