Patiëntenportaal


U kunt met onze online service een aantal zaken zelf online regelen. Dit verloopt via een beveiligde webomgeving.

Op het patiëntenportaal kunt u zelf een afspraak maken op de daarvoor beschikbare tijden, herhaalrecepten aanvragen en medische vragen stellen met een e-consult.


U kunt alleen zaken regelen voor de persoon van wie het patiënten portaal is. Niet voor huisgenoten of kinderen. Via het patiënten portaal werken we namelijk in het dossier dat aan het patiënten portaal gekoppeld is.


Via de functie Afspraken kunt en zelf online een afspraak maken met één van de huisartsen. Er is een beperkt aantal plekken beschikbaar.


Herhaalrecepten: dit betreft medicatie die u chronisch gebruikt en steeds per 90 dagen wordt herhaald. Het voorgeschreven medicijn is 90 dagen zichtbaar vanaf de voorgeschreven datum. U zult dus binnen 90 dagen het recept moeten herhalen; daarna is dat niet meer mogelijk via het portaal. Het eerste voorschrift dient door de assistente/huisarts te zijn gemaakt. Sommige medicatie, zoals psychopharmaca (antidepressiva) en pijnmedicatie kunnen alleen herhaald worden na overleg met uw huisarts. U dient hiervoor een afspraak te maken op het spreekuur. Dit kan niet via een e-consult. Is uw medicatie niet zichtbaar in het portaal, neem dan contact op met de assistente.


Berichtenservice: met een e-consult kunt u een medisch inhoudelijke vraag aan de huisarts stellen. E-consulten zijn niet bedoeld voor vragen over medicatie (herhaalrecepten), afspraken of uitslagen. Hiervoor kunt u contact opnemen met de assistente.


Let op! E-consulten zijn niet bedoeld voor spoedeisende klachten en urgente en/of complexe klachten. Neem bij twijfel contact op met de praktijk: 023-5276868.



Heeft u een klacht waarvan het waarschijnlijk is dat u lichamelijk onderzocht moet worden? Maak dan een afspraak in de praktijk in plaats van een e-consult te starten.


Om gebruik te kunnen maken van het patiëntenportaal dient u een account aan te maken. Klik op hier om een account aan te maken of om in te loggen wanneer u al een account heeft.

Wanneer er storingen zijn leest u dat op: https://pharmeon.nl/storingen/



Spoedlijn

023-5276868

kies dan -1-


BIG 3904683901